اگر به دنبال آموزش رسم زندگی به کودک خود هستید پیشنهاد می‌شود او را به سفر ببرید. البته هر سفری برای کودک مناسب نیست. بهترین سفر، یک سفر برنامه‌ریزی شده توسط یک راهنمای حرفه‌ای است. فرزند شما می‌تواند در تور کودک و نوجوان چیزهای زیادی از جمله زبان را آموزش ببیند. 

انواع تور کودک و نوجوان

تورهای کودک و نوجوان با توجه به اهدافی که دنبال می‌کنند انواع مختلفی دارند:

    • تورهای آموزشی: این تورها برای آموزش حوزه کاری یا زبان خارجی خاصی به بچه‌ها برگزار می‌شود. چنین تورهایی، بهترین فرصت برای پی بردن به علایق کودکان و مهارت‌های فنی آنها است. 
    • تورهای طبیعت‌گردی: در این تورها، بچه‌ها به دل طبیعت برده می‌شوند تا با آنچه در آن وجود دارد آشنا شوند. بدین ترتیب می‌توانند گیاهان و جانوران مختلف را بشناسند و قدر طبیعت و محیط زیست را بشناسند.
    • تورهای فرهنگی و تاریخی: تورهای فرهنگی و تاریخی معمولا با هم برگزار می‌شوند. در این تورها، بچه‌ها از موزه‌ها و بناهای تاریخی دیدن می‌کنند و با انواع فرهنگ‌های محلی آشنا می‌شوند.
    • تورهای ورزشی: تورهای ورزشی، یکی از جذاب‌ترین تورها برای کودکان و نوجوانان هستند. بچه‌ها در این تورها در یک محیط ورزشی، توانایی‌های بدنی خود را نشان می‌دهند و استعدادهای ورزشی آنها کشف می‌شود. 
بهترین تور کودک و نوجوان

تور آموزشی بازدید از موزه موسیقی ویژه کودکان و نوجوانان به زبان انگلیسی و تور آموزشی بازدید از موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد ویژه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی

انتخاب بهترین تور برای کودک و نوجوان

پارامترهای مختلفی وجود دارد که برای انتخاب بهترین تور باید سنجیده شود.

  • نوع تور: نوع تور در انتخاب آن تاثیر زیادی دارد. زیرا انواع تورها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. مثلا یک تور گردشگری با یک تور آموزشی یا ورزشی بسیار متفاوت است.
  • گروه سنی: پارامتر مهم بعدی گروه سنی تور است. مثلا نمی‌توان کودکی را که تنها ۵ سال سن دارد با گروهی که در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ هستند راهی کرد. زیرا در هر تور که برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، فعالیت‌های خاصی انجام خواهد شد که مناسب با سن و سال آنهاست.  
  • کیفیت تور: یکی از مواردی که کیفیت تور کودک و نوجوان را مشخص می‌کند، برگزاری آن توسط یک آژانس حرفه‌ای است. چنین آژانسی، تنها با مربیان باتجربه و حرفه‌ای همکاری می‌کند و ایمنی فرزندان شما را تضمین خواهد کرد.
تور آموزش زبان کودک

تور آموزشی بازدید از صنعت تولید دارو ویژه کودکان و نوجوانان به زبان انگلیسی و تور آموزشی بازدید از پارک ژوراسیک تهران ویژه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی

مزایای تورهای کودک و نوجوان 

تورهای کودک و نوجوان، رشد ذهنی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و افزایش توانایی‌های جسمی را برای فرزند شما به همراه دارد. این تورها به فرزندان شما کمک می‌کند تا:

  • استقلال فکری و عملکردی داشته باشند. اگر تور بدون حضور والدین برگزار شود، کودک می‌تواند با قرارگیری در جمع هم سن و سال‌های خود، مهارت‌های زندگی را در محیط واقعی تجربه کند. بدین ترتیب استقلال فکری و عملکردی بیشتری پیدا می‌کند.
  • مهارت‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشند.کودک با شرکت در تور، با افراد جدیدی آشنا می‌شود و از آنجا که هم سن و سال خود او هستند، به راحتی می‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند. بدین ترتیب مهارت‌های اجتماعی او بهبود می‌یابد. راهنمای تور موقعیتی را فراهم می‌کند که تمام بچه‌ها در فعالیت‌های گروهی شرکت کنند. 
  • تجربه‌های جالبی به دست آورند. اگر تور از نوع آموزشی باشد، بچه‌ها می‌توانند با محیط‌های کاری یا زبان‌های خارجی آشنا شوند. بدین ترتیب می‌توانند به توانایی‌ها و علایق خود پی ببرند.
  • به اهمیت محیط زیست پی ببرند. اگر تور از نوع گردشگری یا طبیعت‌گردی باشد، کودک می‌تواند روحیه ماجراجویی را در خود افزایش دهد. از طرفی به اهمیت محیط زیست پی می‌برد و برای همیشه حافظ آن می‌شود. این نوع تورها، به بچه‌ها کمک می‌کند تا با انواع گیاهان و جانوران و حیوانات آشنا شوند.
تور کودک و نجوان

تور آموزشی بازدید از موزه عروسک های ملل موزه عروسک فرهنگ ایران و موزه اسباب بازی ویژه کودکان و نوجوانان و تور آموزشی بازدید از موزه علوم و فناوری ایران ویژه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی

آنچه در تورهای گردشگری اتفاق می‌افتد

تورهای گردشگری شامل یکی از تورهای فرهنگی و تاریخی، طبیعت‌گردی و ورزشی و یا ترکیبی از آنها می‌شود. در تور کودک و نوجوان که ممکن است به صورت یک روزه یا چند روزه برگزار شود، مهارت‌های شناختی، شنیداری، دیداری، کلامی، حرکتی، اجتماعی و عاطفی کودکان افزایش می‌یابد. اگر تور بیشتر جنبه فرهنگی و تاریخی داشته باشد، فرزند شما با بناهای تاریخی، صنایع ‌دستی و فرهنگ بومی مناطق مختلف ایران آشنا می‌شود. در بخی از تورها، بچه‌ها می‌توانند با افراد محلی ارتباط برقرار کرده و تجربیات بی‌نظیری در زمینه تعامل اجتماعی با هم‌نوعان خود به دست آورند.

اگر تور یک تور طبیعت‌گردی باشد، بچه‌ها را با انواع جانداران از جمله پرندگان، خزندگان، دوزیستان و… آشنا می‌کند. از طرفی آنها می‌توانند نحوه بازیافت زباله‌ها را یاد بگیرند و قدر منابع مهمی مانند نور خورشید، درختان و… را بدانند. حال اگر تور جنبه ورزشی داشته باشد، مهارت‌های ورزشی بچه‌ها افزایش می‌یابد. از طرفی استعدادهای آن‌ها در انجام حرکات بدنی کشف می‌شود.

بهترین تور کودک و نوجوان

چه کسانی فرزند شما را در تورهای کودک و نوجوان همراهی می‌کنند؟ 

برخی از تورها با حضور والدین انجام می‌شود. در این تورها می‌توانید همراه فرزند خود باشید. اما برخی از تورها بدون حضور والدین خواهد بود. هر یک از این تورها مزایای خاص خود را دارد. در هر دو صورت، علاوه بر شما، یک مربی یا تور لیدر نیز همراه فرزندتان خواهد بود. او زمان را مدیریت می‌کند و با توجه به هدفی که تور دارد فعالیت‌های مناسبی را برنامه‌ریزی خواهد کرد.

تور آموزش زبان کودک

روش‌های مختلفی برای آموزش زبان وجود دارد. یکی از این روش‌ها شرکت در تور آموزش زبان کودک است که کودکان از آن بسیار استقبال می‌کنند. آنچه در این تورها به کودک آموزش داده می‌شود همگی در قالب بازی است. به همین خاطر کودک هرگز آنچه را که در تورهای زبان آموزش می‌بیند فراموش نمی‌کند. این تورها توسط مربیانی برگزار می‌شود که توانایی و تجربه آموزش زبان به کودکان را دارند.

خرید تور کودک و نوجوان

برای خرید تور کودک و نوجوان ژیوار به عنوان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تورهایی که برای رده سنی پایین برگزار می‌شود می‌توانید با این آژانس گردشگری تماس بگیرید. شما می‌توانید هر سوالی که در این باره دارید از کارشناسان آژانس ژیوار بپرسید.

تلفن ژیوار: 02154795000

آدرس: تهران – خیابان پاتریس لومومبا – بلوار سروناز – پلاک 9 – کد پستی: 1443666111

سوالات متداول

تورهای کودک و نوجوان چند روزه است؟

از تورهای یک روزه تا تورهای چند روزه برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. حتی تورهای چند ساعته هم می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد. 

شرکت در تور کودک و نوجوان چه فایده‌ای برای فرزندمان شما دارد؟

فواید شرکت در تور تا حدی به نوع تور بستگی دارد. اما در حالت کلی موجب رشد توانمندی‌های فرزند شما می‌شود. بچه‌ها در این تورها می‌توانند مهارت‌های زیادی به دست آورند و خود را پیدا کنند. توانایی‌ها آنها به چالش کشیده می‌شود و قدرت حل مساله در آنها تقویت خواهد شد. 

تورهای گردشگری ژیوار در چه زمنیه‌ای برگزار می‌شوند؟

ژیوار انواع تورها از جمله تورهای تاریخی، فرهنگی، ورزشی و طبیعت‌گردی را برگزار می‌کند. اما یکی از مهم‌ترین تورهای آن تور آموزش زبان است.